dilluns, 1 d’octubre de 2012

Propietat distributiva

Hola nois i noies de cinquè!



Com hem comentat aquest matí a classe, avui farem uns deures ben diferents: a la pàgina de mates de cinquè trobareu un enllaç que us portarà a una activitat sobre la propietat distributiva. Recordeu?





Tot i que l'activitat no dóna cap puntuació, no oblideu explicar una mica als comentaris què us ha semblat, si ho heu trobat fàcil o difícil, o potser si s'han aclarit alguns dubtes.

Que ho passeu bé i practiqueu molt!

Carme i Isa.

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Carme ja he fet els deures son molt divertits i fàcils perquè a dalt et diu com ho has de fer.
PAUL DOUEZI

Anònim ha dit...

Hola Carme sóc el Paul de 5è B.
Ja he fet els deures i són molt divertits i fàcils perquè a dalt et fica el que has de fer.
PAUL DOUEZI

Laia Carreras 5èb ha dit...

Hola Carme!!!
Sóc la Laia
Acabo de fer els deures(del blog).A mi no m'han costat.Hi han molts detalls fins i tot i ha una calculadora!!!

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Idoia de 5è i he de dir que aquests excercisis són moltfàcils i que s'hem dona molt bé la propietat distributiba.
Adeu!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Isa soc l'Albert,he fet els deures.M'han ajudat ha entendre-ho molt millor la propietat distributiva.

Anònim ha dit...

Hola Isa
He començat a fer l'activitat a ls 17:30 i porto molta estona(ara son les 18:47), no sé si hi ha un final d'exercici, però em sembla que no, ho estic fent bé?
Ja he practicat molt i em surt bé.
Moltes gràcies
Júlia

Anònim ha dit...

hola Carme ja e fet els deures.
fins de ma gacies.

matej
adeu

Anònim ha dit...

Hola soc Ada , ya he fet els deures son molt facils.
Adeu.

Anònim ha dit...

Hola Carme sóc l'Eva Soriano ja he fet l'activitat.
Fins demà.

Álvaro ha dit...

Hola Isa!
Jo ja he fet els deures. La meva puntuació maxima es 26 operacions bé.A mi no m'ha semblat gaire dificil.


Adeu!


Álvaro Parada

Chiara ha dit...

Isa ja he fet l'activitat he repesat molt.Espero que al control de mates ho fagi be.M'agradat molt l'activitat.Fins déma adeu.

Anònim ha dit...

Soc el Pablo.

Hola,Isa m'ha sortit molt be.
No era gaire dificil.

Claudia ha dit...

Hola Isa el joc que has pengat es molt "chulo".
Adeu!!!

Anònim ha dit...

Hola sóc el Mario de 5b!!!
Ja he fet els deures de la propietat distributiva.
Son molt facils i no m'ha costat.
Adeu!!

Alba Domènech 5A ha dit...

Hola Isa ja he llegit que no dona puntuació i apart he fet 10 operacions i m'han surtit molt bé adeu fins demà!!

Mar ha dit...

Hola Carme soc la Mar ya he fet
els deures de mates han sigut molt
fácils.

Adeu.
Mar Almeda.

Paola ha dit...

Hola Carme he jugat als dos jocs i m'han agradat molt.
Adeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuu!!!!!!!!

laia morales ha dit...

Hola Isa, sóc la Laia Morales, m'ha agradat moltíssim el blog. Em tinc que anar, adeu.

Laia Puig 5é A ha dit...

Hola,Isa ja he fet el joc de mates.
M'ha semblat força difícil pero he anat tirant,també he millorat fent les operacions tot-hi que crec que hi ha un parell de coses en les quals encara hi fallo.
A part d'aquest joc també he jugat al joc d'escriptura de nombres.
Fins demà,Isa.

jordi ha dit...

Hola sóc el Jordi.
Els deures m'han semblat molt facils.
Fin demá.

ona ha dit...

Hola Isa a mi m'ha semblat molt facil perque s'em dona vastant be. No tindrien de posar la calculadora.Bueno adeu fins demà.

Maria Navarro 5è A ha dit...

Hola Isa,soc la María.
He fet poques perque la meva mare m'ha cridat per fer el sopar.
Esta be per practicar pero a mi em sembla una mica aburrit.
Bona nit Isa.

Anònim ha dit...

Hola soc Irene,al joc cuan feia bé
el numero deia que no o feia bé.

Adeu.

Anònim ha dit...

Carme ja o he fet la primera operacio no m'ha sortit pero amb la mini calculadora del costat me les he arreglat i m'ha sortit bé

Andrea Serrra.

Clara Hernandez ha dit...

Hola Carme,
aquest joc es molt divertit i a la vegada molt fàcil.

Adeu i BONA NIT!!!!

Daniel ha dit...

Hola Isa, tot i que és una mica tard, he pogut fer els deures de mates i m'ha passat l'estona molt ràpid!FINS DEMÀ I BONA NIT!!!

adria i ivan ha dit...

hola, aquesta activitat m'ha agradat molt i seguire fent mes activitats.