dimecres, 31 d’octubre de 2012

La Sabata (5è)

A Plàstica hem treballat la nostra creativitat i imaginació transformant, camuflant, resaltant i inspirant-nos en el pintor surrealista René Magritte, a partir d'un objecte: una sabata.

Podeu veure els primers seleccionats a la pàgina de plàstica. Hi aniré afegint més perquè encara ni els tenim tots, ni tinc totes les fotografies. No patiu els que us vaig dir que hi seríeu, això és només un avançament perquè vam parlar que podríem veure els primers durant el pont.

Felicitats pel vostre esforç.


5 comentaris:

chiara ha dit...

Has ficat tres sabates diferents pero transformades posaras mes no?pero alguna camuflada ofent-li grafisme no?

Isa ha dit...

Si, Chiara, penjaré de tots els tipus. Aquests són només una petita mostra perquè vam dir que començariem aquests dies. :)

chiara ha dit...

Isa sortiran les de tonts o sol alguns exemples.Perque estic veient moltes i tambe la meva.

Isa ha dit...

Hola Chiara, ara ja hi són totes les seleccionades, segur que amb altres creacions hi poden participar altres companys i companyes. Potser de la làmina que estem treballant ara? A veure com queden! ;)

Clara hernandez ha dit...

Hola Isa,
He vist els dibuixos i tots m'han agradat i també he vist que has penjat el meu.Graciés Isa.

Adeu i bona nit.